perjantai 28. elokuuta 2015

Raaheen



Ollaan lähdössä Jussin kanssa kohta viikonlopuksi Raaheen moikkaamaan mun iskää ja äitiä <3. On ollut jo aika ikävä niitä, koska en ole koko kesänä päässyt käymään kotona viikonlopputöiden vuoksi. Postauksen kuvat on meidän Espanjan reissulta. Rip nuo ylläolevan kuvan lasit, jotka näkivät loppunsa, kun ampiainen hyökkäsi kimppuuni. Huidoin nimittäin niin rajusti, että ne hajos. 

Eilen koin myös syviä järkytyksen tunteita, kun iso kärpänen lensi parvekkeelta meidän kämppään.(Onneksi silloin ei mennyt mitään rikki). Naapurit varmaan luulee, että täällä jotain pahempaakin tapahtuu. Mutta ei, se olen vain minä ötökkä kammoinen, joka täällä kiljuu ^_^. Inhoan myös perhosia ylikaiken! En lapsena uskaltanut mennä kesällä ulos, koska inhosin niin paljon öttiäisiä. Hoksasin jo varhain, että en ole turvassa niiltä edes sisällä, joten ulosmeno oli ehkä välttämätöntä. 












Vaikka kesän hyvästeleminen on haikeaa, niin odotan kuitenkin jo innolla viileitä syysiltoja ja tunnelmavalaistusta. Kynttilät <3. Myös syyspukeutuminen on mielestäni kivempaa, kuin kesävaatteet. Yritän tässä nyt etsiä positiivisia asioita syksystä. Myös ötökät kaikkoavat. Sekin on kivaa. 

Nyt kultu tuli kotiin ja lähdetään ensin viemään mun ekaa omaa autoa huoltoon. Kyllä! Hommattiin mulle pienenpieni auto muutama päivä sitten. Pääsen sillä köröttelemään töihin syksyllä. Bussit kulkee Hämeenkyrö ja ikaalisvälillä todella kytysesti ja ne on kalliita. Minusta on ihan hullua, että kasketään käyttämään julkisia, mutta kulkeminen pelkästään yhteen suuntaan maksaa 10 euroa plus matkaan menee 45 min, kun autolla sen kulkee vartissa!! RAGE

Mun uudet työt alkaa ens viikolla ja oon yhtäaikaa ihan jännityksessä ja innoissani siitä. Mun nimineulakin on hukassa ja aattelin löytää sen ennen maanantaita. Toivottavasti. Viikonloppu meneekin pitkälti liikuntatunteja suunnitellessa. Koekaniineina toimivat iskä, äiti ja Jussi. Näin koko viimeyön unta, että olin töissä. Harmi, että unitöistä ei saa palkkaa. 

Nyt kääntyy kohta auton keula kohti Raahea. 

Heipat kaikille terkuin Maiju 


2 kommenttia:

  1. Tuo harmillinen ötökkäkammo ei ole ainakaan äidistä tarttunut. Tietääkö kukaan mistä moinen johtuu? Onko ötökkäkammoa kukaan tutkinut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äiti x) <3 oot mun lempikommentaattori haha t. Maiju

      Poista

kommendeeraa jos tahot